Қостанай облысының қосымша білім беру педагог қызметкерлері секциясының ұсыныстары

 «Қостанай облысының қосымша білім беру жүйесінде дамудың жаңа мүмкіндіктері, инновациялар мен перспективалар»

 

2019 жылдың 22 тамызы                                                        Қостанай қ.

 

         Бүгінгі күні балаларға қосымша білім беру өңірдің, тұтастай алғанда елдің әлеуметтік-экономикалық дамуының стратегиялық ресурсы, әлеуметтік серіктестіктердің, әлеуметтік өзара іс-қимыл қатысушыларының «кездесу орны» ретінде қарастырылады.

         Әлеуметтік саясат саласындағы жетістіктер тікелей тәуелді адам капиталының жаңа сапасымен Мемлекет Басшысы Жолдауының 7-ші міндеті байланысты. Адами капиталды дамытудың негізгі элементі білім беру болып табылады, ол білім жылдам жаңартылып, технологиялар үлкен жылдамдықпен дамып келе жатқан қазіргі уақытта ерекше құндылыққа ие болады. Білім берудің жаңа сын-қатерлерге тез бейімделуге дайындығы оның  бәсекеге қабілеттілігін, ал одан әрі бүкіл ұлттық бәсекеге қабілеттілігін, айқындайтын болады.  Бұл бағытта Республикада STEM-білім беруді дамыту басталады. Білім және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы аясында STEM контекстінде мектеп білімінің жаңартылған мазмұнына белгіленген ауысу оның дәлелі болып табылады. Жаңа білім беру саясатын іске асыру үшін, оқу бағдарламаларына жаңа технологияларды, ғылыми инновацияларды, математикалық модельдеуді дамытуға бағытталған STEM-элементтер енгізіледі. STEM академиялық ғылыми-техникалық тұжырымдамалар нақты өмір контекстінде зерделенетін оқытудың интеграцияланған тәсілі.

Балаларға қосымша білім берудің тартымдылығы мен нәтижелігін, сапасы мен қолжетмділігін арттырудағы әр түрлі ұйымдардың ықпалдасуының, ведомствоаралық және желілік өзара іс-қимылыңың мүмкіндіктерін атап көрсете тырып және жеке адамның қажеттіліктеріне, еңбек нарығының, қоғамның, мемлекеттің сұраныстарына сәйкес семинар-кеңеске қатысушылардың ұсынымдарын орынды деп санайды:

 

Қалалар мен аудандардың білім бөлімдеріне:

 

  • ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар, ғалым мен практик жетістіктері негізінде жеке тұлғаны қалыптастыруға, дамытуға және кәсіби қалыптасуына бағытталған қосымша білім беру үшін қажетті жағдайлар жасау;
  • жұмысты жалғастыру:

- психологиялық-педагогикалық қызмет және қосымша білім беру саласындағы халықаралық байланыстар мен ынтымақтастықты дамыту бойынша;

- халықаралық, республикалық және облыстық деңгейлерде трансляциялау мақсатында халықаралық, республикалық озық психологиялық тәжірибені зерделеу жөніндегі;

- өткізу бойынша облыстық, көшпелі/бірлестік/семинар-практикум педагог психологтар, педагогтар, қосымша білім беру мақсатында әдістемелік қолдау және олардың біліктілігін арттыру;

- білім беру процессінің барлық қатысушыларына-оқушыларға, ата-аналарға, педагог қызметкерлерге психологиялық, практикалық, әдістемелік, консультациялық көмек көрсету бойынша;

- оқушылар Сарайлары базасында технопарктар мен бизнес-инкубаторлар ашу бойынша («Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері» Мемлекет Басшысының Жолдауының 7-ші міндеті);

  • қамтамасыздау:
  • Қазақстан Республикасында балаларға қосымша білім беруді дамытудың тұжырымдамалық тәсілдерін іске асыруды қамтамасыз ету (ҚР Білім және ғылым Министрінің 02.2019 ж. № 81 бұйрығы); Қазасқстан Республикасының туристік саласын дамытудың мемлекеттік бағдарламасы (п. 3.1.6. ҚРҮҚ 2019 жылғы 31 мамырдағы);
  • жыл сайынғы мемлекеттік тапсырыс әс-шараларына педагогтар мен оқушылардың қатысу (республикалық байқаулар, туристік-өлкетану, экологиялық-биологиялық, ғылыми-техникалық, көркем-эстетикалық, музыкалық, әлеуметтік-педагогикалық бағыттар бойынша жарыстар);
  • білім беру мекемелерінің әлеуметтік-психологиялық қызметі мен қосымша білім беру педагог кадрларының біліктілігін арттыру бойынша жыл сайынғы мемлекеттіктапсырысқа педагогтардың қатысуы, ақпараттық технологияларды тиімді қолдану саласында әдістемелі және технологиялық серпіліс, соның ішінде STEAM-білім беру бойынша;
  • мектептен тыс ұйымдардың, оның ішінде балалар-жасөспірімдер туризмінің орталықтарының материалдық-техникалық базасын нығайту;
  • балаларға қосымша білім беруді дамыту мәселелері бойынша өңірлік ведомствоаралық үйлестіру кеңестерін құру;
  • мүмкіндігін қарастыру:
  • ауылдық мектептерде аудан орталықтарының мектептен тыс ұйымдарының филиалдарын ашу (мерзімі: 15 қазан 2019 ж.);
  • мектептен тыс ұйымдардың жаңа объектілерн, оның ішінде МЖӘ есебінен енгізу;
  • мектептен тыс ұйымдар базасында бизнес-құрылымдарды тарта отырып-STEAM-білім беру желісін құру;
  • балаларға қосымша білім беру бағыттары бойынша бейіндік лагерьлер (жазғы, жыл бойы) құру және жұмысын ұйымдастыру (мерзімі: 01 маусым 2020 ж.);
  • әлеуметтік тәрбие мектебі ретінде әртүрлі қызмет түрлері бойынша (бау-бақша, бау-бақша, орман шаруашылығы, фермерлік, қоян шаруашылығы, дәрі-дәрмектерді жинау, мерекелерді ұйымдастыру, пікірталастар өткізу және т.б.) (мерзімі: 15 қазан 2019 ж.);
  • «Мобильді қосымша білім беру» интерактивті жобасын әзірлеу және іске асыру (ауылдық жерлердегі балалар мен педагогтар үшін көшпелі сессияларды, практикумдарды ұйымдастыру үшін ойын және ауылдық мектептен тыс білім беру ұйымдарының желілік өзара іс-қимылы), оның ішінде ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар үшін (мерзімі: 2019 жылғы 15 қазан.);
  • Ауылдық жерлерде «Мобильді технопарк» жобасы (көшпелі сабақтар мен іс –шараларды ұйымдастыру) (мерзімі: 2019 жылғы 15 қазан.);
  • Жетекші отандық, шетелдік технопарктерде, ғылыми ұйымдарла ҚБҰ педагогтарының тағылымдамадан өтуін ұйымдастыру;
  • Тұрақты негізде қосымша білім беруді насихаттау бойынша іс-шаралар өткізуді ұйымдастыру
  • Студенттерді, қала, аудан тұрғындарының арасынан еріктіліктерді тұрғылықты жері бойынша балалардың бос уақытын ұйымдастыруға тарту;
  • «Қоғамға қызмет ету» аймақтық бағдарламаларын әзірлеу (мерзімі: 2019 жылғы 15 қазан.);
  • «STEAM»-зертханаларын, «Нанотехнологиялар», зертханаларын, АRT–студияларын, балаларды IT–технологияларға, технологиялық шығармашылыққа, робототехникаға, микроэлектроникаға, физикаға және т.б. үйретуге арналғаналаңдарды ашу арқылы оқушылармен кәсіптік бағдар беру жұмысы үшін жоғары оқу орындарының әлеуетін пайдалану (мерзімі: 2019 жылғы 15 қазан.);
  • жергілікті жерлерде мектеп мұғалімдері мен қосымша білім беру педагогтарын тарта отырып, ауылдық мектептерде қызығушылықтары бойынша үйірмелер ашу үшін, қосымша білім беру жүйесінің ресурстықорталығы ретінде жұмыс істеп тұрған мектептен тыс ұйымдарды пайдалану (мерзімі: 2019 жылғы 15 қазан.);
  • инклюзивті қосымша білім беру идеялары мен технологияларын іске асыруға қатысуға үкіметтік емес ұйымдарды және ата-аналар қоғамдастығын тартуға құқылы.

 

Балаларға арналған қосымша білім беру бағдарламаларын іске асыратын қосымша және жалпы орта білім беру ұйымдарына:

 

  • қамтамасыздау:
  • Қазақстан Республикасында балаларға қосымша білім беруді дамытудың тұжырымдамалық тәсілдерін іске асыруды қамтамасыз ету (ҚР Білім және ғылым Министрінің 02.2019 ж. № 81 бұйрығы); Қазасқстан Республикасының туристік саласын дамытудың мемлекеттік бағдарламасы (п. 3.1.6. ҚРҮҚ 2019 жылғы 31 мамырдағы);
  • қосымша білім беру педагогтары мен оқушылардың жыл сайынғы мемлекеттік тапсырыс іс-шараларына қатысуы (республикалық байқаулар, туристстік-өлкетану, экологиялық-биологиялық, ғылыми-техникалық, көркемдік-эстетикалық, музыкалық, әлеуметтік-педагогикалық бағыттар бойынша жарыстар);
  • білім беру мекемелерінің әлеуметтік-психологиялық қызметі мен қосымша білім беру педагог кадрларының біліктілігін арттыру бойынша жыл сайынғы мемлекеттіктапсырысқа педагогтардың қатысуы, ақпараттық технологияларды тиімді қолдану саласында әдістемелі және технологиялық серпіліс, соның ішінде STEAM-білім беру бойынша;
  • қосымша білім беру педагогтарының, соның ішінде ғылыми- техникалық шығармашылықпен және робототехникасымен байланысты пәндер бойынша біліктілікті арттыру курстары мен семинарларға қатысу;

- STEAM –білім беру саясатын ескере отырып, қосымша білім беру бойынша білім беру бағдарламаларының мазмұнын жаңарту, оның ішінде БММ, БММ және өнер мектептері үшін;

  • Мемлекет Басшысы Жолдауының 7-ші міндетін, STEAM –білім беру саясатын ескере отырып, оқушылар сарайларының, балалар шығармашылығы орталықтарының, жас техниктер, натуралистер, экологтар мен биологтар станциялары мен орталықтарының жұмыс жоспарына түзетулер енгізу;
  • Балаларды қосымша  біліммен  қамтуды қамтамасыз ету жөнінде, оның ішінде ауылдық жердегі балаларға, ерекше маңызы бар балаларға арналған білім беру бағдарламаларына тең қол жеткізуді ұсыну жөнінде шаралар қабылдау қашықтықтан білім беру тетіктерін, тақырыптық каникулдық ауысымды пайдалану арқылы білім беру қажеттіліктеріне; 

4) жоғары оқу орындарымен, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарымен  «STEAM» зертханаларын, «Нанотехнологиялар»  зертханаларын,  АRT-студияларын,  балаларды  IT-технологияларға  оқытуға арналған алаңдарды ашу, балаларға арналған телевизиялық бағдарламаларды, кино үірмелері, блогерлік  қозғалысты, ғылым қалашықтарын, балалардың ғылыми мұражайларын, технопарктерді, бизнес – инкубаторларды,  үйірме  қызметінің  жаңа  нысандарын,  қызығушылықтары бойынша  балалардың  қоғамдық  бірлестіктерін  және т. б. құру арқылы білім беру ақпараттық ортасын дамыту арқылы өзара іс-қимылды ұйымдастыру (мерзімі: 2019 жылғы 15 қазан.);

5)  жыл  сайынғы аудандық, облыстық, республикалық іс-шараларға қатысуға ауылдық мектептерден шыққан балаларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды тарту (тұрақты);

6) жұмысты жалғастыру:

- мәдениет және спорт ұйымдарымен,  жеке құрылымдармен,  жоғары оқу орындарымен,  колледждермен  қосымша  білім  беруді дамыту мәселелерінде  өзара  іс-қимылды  дамыту бойынша;

- мекемелердің сайттарында балаларға қосымша білім беруге арналған арнайы бөлімдерді құру және толықтыру бойынша;

- білім алушыларды, оның ішінде «қауіп тобындағы» балаларды және халықтың  әлеуметтік  қорғалған  топтарын  жұмыспен қамту жүйесін дамыту бойынша;

- сайттың мүмкіндігін пайдалану бойынша www.ziyatker.org, rcppido.kz оқушылардың білімдерін тиімді кеңейту, олардың танымдық қызығушылығын дамыту, балалардың ақпараттық-коммуникациялық мәдениетін  қалыптастыру үшін.

1.jpg 1.jpg 1.jpg 1.jpg 1.jpg 1.jpg 1.jpg 1.jpg 1.jpg 1.jpg 1.jpg 1.jpg 1.jpg 1.jpg 1.jpg 1.jpg 1.jpg 1.jpg 1.jpg 1.jpg 1.jpg 1.jpg 1.jpg 1.jpg 1.jpg 1.jpg 1.jpg 1.jpg